Trettonbarnsmamman

London – Dag 3 och hemfärd

Igårdagen, vår sista dag i London blev hektisk fast ändå rätt lugn. Vi ville ta vara på all tid som gick och det blev inte alls många affärer som besöktes utan vi åkte runt med buss först och avslutade med en liten promenad på Reagent street.

St Pauls Katedral och London bridge på håll.
Vi tittade in på Guess där jag och mamma hittade massa fint och den här kunde jag inte motstå

Så snygg 🙂
Det var hemsk trafik när vi tog bussen tillbaka till hotellet för att hämta väskorna. Vi kom fram ca 40 min senare än planerat och bestämde oss för att ta taxi in till Heathrow vilket var vårt bästa beslut. Vi kom fram till flygplatsen i god tid och han handla lite till 😉 Jag köpte lite godis till familjen. Vi mellanlandade i Köpenhamn och nästa flyg gick efter en timme så jag hann in på Victoria’s Secret och köpte body mist till stor-tjejerna 🙂

Vi var framme på Arlanda kl.23 och jag kom hem kl. 00.30 – trött så in i norden…

En rolig sak som hände i London var att 2 gånger kom olika tjejer fram till mig för att ta ett foto 😀 Jättekul men inget jag hade väntat mig just där 😀

Imorse var barnen uppe tidigt för att välkomna mig hem och för att se vad jag hade köpt åt de. Tjejerna var jätteglada över sina avslutningsklänningar vilket var skönt 🙂
Alla gick nöjt till skolan.

Älva och Nellie i sina nya klänningar 😉
Resan var verkligen superskön på alla sätt och vis trots värkande fötter och kropp! Jag har också tagit mig tid för att bestämma hur hösten ska se ut ur olika aspekter och det kommer att bli lite ändringar och jag kommer att ta ett steg som jag länge velat men inte riktigt vågat 😉 Hemligt….japp men inte så länge till….

En ny resa har vi också redan börjat planera. Nu lutar det mot London igen och då följer även min syster med.

Kram kram 🙂

Skapa en blogg på LOPPI.se du också, klicka här!

Kommentarer

Lämna ett svar

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
  1. Malin

Bron som du har i bakgrunden på bilden med ”London Bridge” är inte London Bridge utan Tower Bridge, London Bridge är möjligen den du har i förgrunden, det är en helt vanlig, rätt tråkig bro nämligen. Inte mycket alls att hänga i julgranen 😉

2. Danni

Hej!
    Jag undrar lite vad ni tog för flyg och vad ni hade för boende och vad allt kostade? Måste även säga att din blogg är väldigt mysig att besöka!

Tack på förhand!

1. mirkak

Vi ville flyga från Arlanda eftersom min mamma oh svägerska bor i Märsta så det är nära oh bra. Därför struntade vi i att ta flyg med Ryan air som är billigare ( fast hade ju kostat oss både i tid och resa till/från flygplats ). Norweigian air till London oh Sas hem med en mellanlandning i Köpenhamn. Kostade ca. 2500kr/person. Hade ett 4-stjärnigt hotell, New Linden hotel i Nothing hill som kostade 2 nätter för oss tre sammanlagt ca. 4600kr. så ca. 4000kr per skalle för resan 😉