För att ge ännu en motpol till föregående inlägg så var jag in i en butik i Västerås förra veckan som jag inte varit in i på säkert 10 år om det inte varit något absolut speciellt, nämligen Coop Forum. De har alltid haft otrevlig och oengagerad personal så den har varit helt utesluten. Nu skulle jag köpa kudde till Tom på Jysk och de ligger i samma lokal så jag gick in där trots bättre vetande.
Hittade då till min lycka Avents kampanj med deras snutte kanin och tog två varor för att få en sådan plus det som jag var i behov av. Kom till kassan och ingen av avent varorna gick in, hon ringde runt till ansvarig, fick inget svar så en kollega tog varorna och sprang för att kolla upp priserna. Kön växte och jag erbjöd mig att betala och ställa mig åt sidan. Gjorde så och personen kom springande och hade hittat ett pris på nappar och jag betalade samma för både nappar och mugg, dessutom fick jag en extra snuttekanin för att jag fått vänta. Kan säga att det agerandet gjorde att den butiken åkte upp flera placeringar från ett riktigt reservval till att vara en favorit. Ja bemötande är viktigt för mig, fel kan det alltid bli det är hur man löser det som är det viktiga.
Senaste kommentarer