Livet med en Tom – om livet med min prins

Dåligt bemötande

Nu har jag handlat min sista vara hos lekmer, jag har tröttnat på ständiga kampanjer och tjatiga mail, med uppmaningar om sista chansen och så vidare. Droppen har varit nu när mina två senaste beställningar varit slut eller delvis slut. Först använde jag ett presentkort som då blev förbrukat och för att kunna använda det var jag tvungen att när jag gjorde min nästa order maila för att få summan tillgodo, krångel och mer krångel och man lägger det ansvaret på kunden. Nu senast hade de en kampanj där det var köp fyra betala för tre och naturligtvis var en av mina varor slut så då blev slutsumman samma som innan, men jag blev en vara fattigare. Så den ordern vänder på posten och går tillbaka.

Adlibris hade en liknande kampanj där det blev stora rabatter när man köpte fyra, när det blev på ett liknande sätt att en bok var slut slog de ut rabatten och drog av för den fjärdedel som var slut. Jag fick alltså tillgång till hela rabatten. Där tog företaget på sig att det var en vara slut, och jag kände mig väl bemött.

Så nu har jag spytt ur mig all frustration tagit bort butiken på facebook och instagram och känner mig så nöjd med mitt beslut. Det har hängt i luften flera gånger efter att ha hört andras upplevelser också. Det här var vad som fick min bägare att rinna över. Jag har handlat så oerhört mycket där just för att det var bra, men nu känns det som om de har blivit så stora att de inte har någon kundvård alls. Ja ni behöver inte tycka som jag om butiken eller bemötandet, det är min personliga åsikt och mitt val av agerande och är det något som alltid varit viktigt för mig så är det service och bemötande i en butik.

Skapa en blogg på LOPPI.se du också, klicka här!

Kommentarer

Lämna ett svar

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
  1. Babyland

    Hej!

    Har du provat att handla hos oss på Babyland? Vi har ett brett sortiment, snabba leveranser och alltid fri frakt. Vi har dessutom en telefonkundtjänst som du kan ringa och få hjälp av. Sätt oss gärna på prov! Om du mailar [email protected] så ordnar vi fram en välkomstrabatt till dig. Ha en revlig onsdag! =)

    /Personalen på Babyland