Livet med en Tom – om livet med min prins

Att handla via internet

Jag är en stor e-handlare som gillar allt var det gäller smidighet, priser och utbud. Det finns massor av barnklädesmärken som jag aldrig skulle ha kommit i kontakt med om det inte vore för internetshoppar. Sedan så finns det sådant som är i stort sätt omöjligt att få till via nätet. Skor till sonen är en sådan sak som jag tycker är extremt svårt om det inte är ett märke som jag kan storleken på.

Det finns dock en sak som jag tycker är extremt viktig när det gäller val av internetbutik, service och kundtjänst och hur man bemöter sina kunder. Det är så lätt att göra rätt och ett gott rykte kan vara guldvärt.

jag hade en helt fantastisk upplevelse av Jollyrooms kundtjänst vid ett problem här i veckan och jag kan glatt säga att de ställer sig i det främre ledet av de shoppar jag kan tänka mig att återkomma till.

Nu gäller det här med service inte bara internet, men det blir så mycket viktigare eftersom du inte bara kan gå tillbaka med en vara som blir fel, och det lätt blir lite omständigt. Så gör företag det lättare så ger det stora pluspoäng.

Skapa en blogg på LOPPI.se du också, klicka här!

Kommentarer

Lämna ett svar

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.