Jag har ju som sagt varit både arg och besviken på företag och dylika som inte anser att service är deras ansvar, har inte alltid haft det själv heller, men försöker att gör rätt för mig.
Nu ska jag istället ge ett företag bra betyg för sitt sätt mot oss kunder. Jag vill säga att jag absolut inte använde mig av bloggen utan jag klagade som kund och mamma. Till jul fick min son mängder med Lundby dockskåpsgrejer och ett dockskåp vilket var en mycket uppskattad present som han verkligen leker med. Vi gjorde inte iordning allt bland annat hade vi inte satt in några lampor i huset förrän förra veckan och när vi satt in dessa så upptäcktes att alla lampor inte lyste. Så jag skickade iväg ett mail om vad som inte fungerade trots att dessa var helt nya ur förpackningen. Då ville de genast skicka nya till oss och i veckan kom det två paket med tillbehör som gör att vi kan fixa i ordning det sista.
Lycka är att bli behandlad med respekt när man är kund; så ett stort tack till Micki och Lundby.
Bra service 🙂 kram Diana