God morgon söndag!! Shit vad snabbt den här helgen gick, tycker ni inte det? Det var ledigt från torsdag och många hade klämdag i fredags (inte jag) så det blev en lång helg men inte jag inte, Jag jobbar på som en liten åsna. Pengar ska in och pengar ska ut. 🙂
Jag kom på en sak i morse när jag såg min Fun Light flaska i kylskåpet. Jag vet inte ens vad jag ska med den till men köpte den av en idiotisk tanke. Det är såhär vi blir påverkade av reklam. Jag såg en bloggerska som gjorde reklam för drycken i två eller tre inlägg, om hur god den var och visst såg den smaskig ut. Men jag dricker alltid vatten till frukost, lunch och middag. Min dryck är vatten och kaffe och lite då och då en Clean Drink.
Men så var jag ute och handlade med familjen häromdagen och såg Fun light hyllan och blev suktad. Av ren impuls så tog jag en flaska och nu har jag den ståendes i kylskåpet.
När jag såg den imorse så kände jag mig som ett fån. Vad ska jag med den till? Vad lättpåverkad jag var. Jag som alltid försöker tänka att bara köpa det jag har nytta av. Jaja, det är så power of marknadsföring funkar antar jag. Vilket gav mig en tankeställare inom mycket med sociala medier och mina egna kanaler faktiskt.