På Smällen!

Förbannad på ComHem!

Usch vad förbannad jag är! För tre veckor sen ringde jag till ComHem för att jag ville bli av med vet visat filmpaket som vi betalar för men aldrig använder. Men vi är bundna till september (24 månader) så vi får snällt fortsätta betala och det förstår jag. Men eftersom vi aldrig använder det så passade jag på att fråga om vi kunde få sport istället för film på abonnemanget så kanske min kille tycker att det är kul att titta. Det är ju tråkigt att bara slänga pengarna i sjön liksom. När jag tecknade abonnemanget så kostade dom två paketen lika mycket så jag hade ingen tanke på att det skulle kosta nåt annat och tjejen i luren informerade mig inte heller om det. Jag behövde heller inte ingå i nåt nytt avtal eller så.

Sen när jag fick fakturan så visade det sig att vi får nu betala ännu mera! Jag ringde ju för att jag vill sänka kostnaderna inte öka dom! Och nu när jag ringde dom så sa dom bara att tyvärr det har gått 22 dagar. Jag förklarade att det har skett ett missförstånd och hur allt hade gått till men tjejen luren svarade att hon inte kunde hjälpa mig. Tillslut gick hon och pratade med sin chef men där var det tvärt nej! Så dom kunde alltså inte ens byta tillbaka till filmpaket som vi hade från början bara för att det gått 22 dagar.

Jag blir så besviken när man inte får bättre hjälp än så. Jag känner mig lurad! Får dom verkligen göra så? Jag har ju aldrig gått med på att höja priset eller ingått i nåt nytt avtal! Åh jag blir så arg!

Skapa en blogg på LOPPI.se du också, klicka här!

Kommentarer

Lämna ett svar

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.