Tiingelinn

Tanum strand levererar

Hej finisar!

I helgen har jag, Gabriel, Moa och Eddie varit på Tanum strand och haft det så himla bra!

Jag och Moa har varit vänner sedan vi var 5 år gamla vilket är så himla galet! Det är en så fin och underbar människa. Nu 15 år senare så har vi varit iväg på en så mysig spa-weekand med våra pojkvänner, hur fantastiskt är inte det?

Tanum Strand är så galet fint! Det är ett stort hotell med spa, flera olika restauranger, camping osv på västkusten med gångavstånd till Grebbestad.

Vi hade det så himla trevligt, maten var hel fantastiskt och magisk, även frukosten. När vi kom åt vi 3 rätters och dagen efter åt vi räkmacka till lunch och buffé till kvällsmat, dog över hur gott det var alltså!

Hela vistelsen var toppenbra, Eddie och Gabriel klickade direkt med. Är så himla underbart att kunna hitta på saker med vänner och pojkvän tillsammans.

Jag och Moa

Med min älskling inne på spatHär var vi i något slags ljusrum som var inne på spat. Hela gänget.Invigde min nya bikini-topp som bara är sååå himla fin!

Länk till den här

Länk till trosorna som hör till toppen här.Förrätt Varmrätt!
Kan vara det godaste kött jag ätit i hela mitt liv!Efterrätt!En liten pussSöndagsselfienMassor med frukt inne på spat.GängetShit vad kul vi hade Lunch med lite räkmacka med västkusträkorHär var på buffén! Så sjukt galet gott var det. Krabbklor, oliverna var magiska, räkor och det godaste av allt var deras magiska , hemmagjorda räkröra, wow!Uppe på en klippa på kvällen med min Gabriel. Gänget inne på spatEfter buffén gick vi ut och tittade på båtar i gästhamnen. Jag och Moa med våra matchande bikinsar!

Länk till överdelen här

Länk till trosorna här

Min älskade, är så himla kär!

Alltså dessa är bara så snygga! Länken finns på bilden ovan!

Jag och Moa skulle alltid matcha kläder som små barn och nu gör vi det igen! Gabbe och Eddie i bastun!

Puss och kram!

Skapa en blogg på LOPPI.se du också, klicka här!