Så typiskt! Igår kom den nya steghyllan med hemleverans via PostNord, men så var kartongen skadad och genom det stora hålet kunde jag se att hyllan också var skadad. Först ville chauffören att jag skulle ta emot paketet ändå och själv skicka tillbaka till Ellos, men det kändes ju helt fel så jag sa att jag accepterar inte paketet i det skicket det är i. Det förstod chauffören, men kunde inte ge mig nån info för hur jag skulle gå tillväga för att få en ny hylla… Frågan är om det är Ellos eller PostNord jag ska ringa imorgon? Vad tror ni? På ett sätt känns det som PostNord är ansvariga för skadat paket, men å andra sidan så är jag kund till Ellos och Ellos är kund till PostNord…
Så tråkigt, jag hade verkligen sett framemot att sätta upp hyllan imorgon… Men vi får nöja oss med att sätta upp tavellister och hushyllan till Lucas imorgon istället. Nästa vecka får vi förhoppningsvis en ny steghylla!
We recently underwent a major home renovation and quickly realized that our old drainage system was not effective enough. I turned to https://drainexpress.ca/how-to-install-an-effective-foundation-drainage-system/ for advice and found their article on installing an effective foundation drainage system incredibly helpful. The detailed instructions and clear explanations made a complex task much more manageable. The article covered everything from choosing the right materials to the importance of proper planning. This site has become an integral part of our home. We highly recommend it!
Jag känner mig så välsignad igen i mitt äktenskap efter att doktor ODUMODU tog tillbaka min man som skilde sig åt mig under ett bra år. Är ALENNA med namn från RUMÄNIEN. Trots att jag har munnar över hela kroppen, kommer det inte räcka för att tacka doktor ODUMODU för hans hjälp i mitt liv. Min man separerade med mig i ett år och har varit i smärtor och ångest utan honom. Så jag sökte hjälp överallt men ingenting fungerade inte förrän jag menade doktor ODUMODU. Jag förklarade min situation för honom och han lovade att min man kommer tillbaka till mig inom 48 timmar så långt att mitt hjärta fortfarande slår till honom. Jag trodde på honom och han förberedde en stavning för mig och min man ringde mig exakt när doktor ODUMODU sa. Han bad och sa att han behöver mig tillbaka och nu lever vi lyckligt igen för de senaste 9 månaderna. Alla där ute läser min artikel som behöver hjälp ska kontakta honom … Email: [email protected]
Inte första gången du skriver kassa saker om Postnord. Inte helt ok tycker jag… Det är Ellos som är ansvariga, inte Pn. Jag tycker de är fantastiskt hjälpsamma varje gång jag haft problem o du kan ju själv räkna ut hur många paket o brev de hanterar varje dag o hur få det går fel med.. Skadat gods är också i 99% av fallen dåligt packade. Tänk efter innan du hänger ut företag o personal som gör sitt bästa även om det såklart finns enskilt dåliga personer där också. Grymt snällt att han tog med ditt paket för det hade han inte behövt göra enl avtal!!
Jag har inte hängt ut någon på PostNord, men det är fantastiskt intressant att du kunde avgöra vad felet på paketet var utan att ha sett det! Chauffören sa själv att paketet hade skadats under hans transport så det var solklart vem som var ansvarig. Ett annat paket hade fallit på mitt paket och det var samma sak förra gången också enligt PostNord. Dom bad om ursäkt till mig. Och chauffören sa att jag hade rätt att vägra ta emot paketet för att annars blev processen att lämna tillbaka paketet svårare för mig, men det visste uppenbarligen inte du?
Varför skriver du inte det istället då?! Det var ju du själv som frågade om det var Ellos eller Postnord som var ansvariga??!! Du har egentligen inte rätt att neka paketet men det var ju väldigt snällt av chauffören att erbjuda det!
Ja, för att jag ville veta vem jag skulle ringa till, konstigare än så var det inte. Vem som är ansvarig för skadan vet jag redan, men vem som ser till att det kommer en ny hylla till mig visste jag inte. Enligt chauffören hade jag rätt att neka paketet, det var inga konstigheter alls och det visste jag redan sedan innan för det var samma sak förra gången jag hade ett skadat paket. Förra gången checkade dom inte ut paketet förrän jag hade inspekterat om innehållet var helt eller inte. Jag är inte kund till PostNord, det är Ellos som är, så avtalet är skrivet dem emellan och inget som jag bekymrar mig över.
Snark. Snacka om att säga emot sig själv.
Postnord är inte helt lätta att samarbeta med.. Börja att ringa ellos du!
Kan inte du tipsa om bra latino musik? Misstänker att du kan sitta inne på ett par godingar! Själv är jag sämst i världen på att hitta ny musik så Don Omar med danza kuduro och nicky jam är typ det jag lyssnar på. (Om det ens räknas som latino)
Jag gjorde som du skrev och Ellos löste det 🙂 Kände också att jag helat ville undvika att prata med PostNord hehe 🙂
Jo, det kan jag absolut göra 🙂 Jag har några favoriter och Danza Kuduro är faktiskt en av dom 🙂 Jag tar det i ett inlägg 🙂