Även fast jag vet innerst inne att personalen på dagis inte kan ha ögonen på allt hela tiden och kanske ibland missar när barn klättrar upp någonstans och trillar ned.
Så kan jag inte låta bli att bli irriterad och sur när Olivia kommer hem med stor sår under näsan ena dagen och nästa dag har trillat från klätterställning eller gungan (personalen visste inte) och har ännu större skrapsår på näsan och pannan.
Det som är värst av allt är att när Andy kom för att hämta Olivia kom ingen av personalen fram till honom och pratade om vad som hänt, utan det gör vikarien som bara är där den dagen.
Tycker det är hemskt dåligt och detta gör ju att vi har ännu mindre förtroende för dem än vad vi hade från början.
Nu längtar vi ännu mer till vi får byta dagis och kanske kan lita på personalen och känna oss trygga med dem.
För det gör vi inte nu.
Känns inte alls roligt.
Vems fel?
Kommentarer
Lämna ett svar
Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
Inte så konstigt att barnen slår sig men väldigt konstigt om personalen inte pratar med den som hämtar om det. Det är ju inte bara småskråmor hon har heller.
Precis så kände vi med. Visst hon slår sig annars med, men lite feedback kunde vi väl ha fått tycker jag.
Stackars lilla <3. O faktiskt mest synd om er föräldrar som ska behöva lämna henne igen o inte veta hur d går. Usch blir så ledsen o arg när sånt här händer 🙁 Krama farmors lilla <3
Jag själv jobbar på dagis och kan erkänna att har man 19 barn på tre personal är det svårt att ha full koll.
Många gånger får vi oss en skopa av föräldrar vars barn kan ha ramlat två meter ifrån oss, även om vi har ögonen öppna så kan man inte förhindra alla olyckor.
Men vi har ihop med andra avdelningar olika zoner som vi står i och håller koll så ögonen alltid finns överallt. Sen att ett barn i Olivias ålder står sig på gungorna och ingen sett det är ju fel för gungor är ju en vanlig olycksplats :/
Hoppas iallafall att det gick bra med lilla tjejen 🙂
Men oj så tråkigt! Då förstår jag att ni inte är nöjda med personalen…