Ringde precis upp Tele2 för att kolla hur mitt nummerbyte såg ut. Jag ringde för cirka 2 veckor sedan, på en gång jag fick min iphone.
– Nej jag ser inget om något nummerbyte här. Det är en order lagd idag.
(Jag hade ringt en minut innan o frågat och då bröts det. Smart av henne att lägga in en order på en gång.)
– 48 timmar tar det nu.
– Fy fan vad dåligt sa jag. När jag ringde om detta för 2 veckor sedan och ni fixar en order idag.
– Ja det måste ha blivit ett missförstånd. Självklart är det gratis som du sa. Jag skriver i noteringen att du är missnöjd.
Åhhhh.. man tackar!
Tele2 i ett nötskal
Kommentarer
Lämna ett svar
Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
Hej MissJoi,
Tråkigt att se att du haft problem med att göra ett nummerbyte via vår kundservice. Vi hoppas att allt nu har löst sig till det bästa, om du får några ytterligare problem eller om du har några andra frågor eller funderingar är du välkommen att mejla mig.
Med vänliga hälsningar
Cecilia Uhr, Tele2
[email protected]
Hej MissJoi,
Tråkigt att se att du haft problem med att göra ett nummerbyte via vår kundservice. Vi hoppas att allt nu har löst sig till det bästa, om du får några ytterligare problem eller om du har några andra frågor eller funderingar är du välkommen att mejla mig.
Med vänliga hälsningar
Cecilia Uhr, Tele2
[email protected]