Danijela Pavlica

Kenzaslastride dag två

Vi var som sagt väldigt måna om att hon inte skulle dricka allt för mycket kvällen innan då vi alla visste att vi skulle ut och åka båt dagen efter hehe men kort och gott så gjorde dom flesta misstaget och drack droppen för mycket haha. När vi vaknade på morgonen fixade vi oss lätt och sen kom våra bilar och plockade upp oss. Dom körde oss till hamnen där det stod en galet stor katamaran och väntade på oss.

Vi skulle nämligen spendera dagen till sjöss. Sola, bada, dricka drinkar, lyssna på härlig musik och bara umgås. Kenza trodde ju som sagt att detta var sista dagen i Barcelona då vi sagt åt henne att vi skulle åka hem på söndagen.

Här seglade hon iväg oss till havs..

Jag och Klara var sjukt redo för lite sol och bad tills klara blev sjösjuk stackaren

Alex och Angie tog en superfin bild när vi kommit ut en bit på havet.

Den här människan kan inte riktigt beskriva hur underbar hon är och att hon inom kort ska gifta sig med en fantastisk man. Är så himla glad för deras skull.

Det dracks lite gubbel och togs en hel del foton här är två på Kenza, vår bride to be. Hur fin är hon inte?

Här har ni hela gänget som var med och självklart Stella också som står bakom kameran och tar bilden. Kan berätta för er att att få till denna bild inte var det lättaste man fick nämligen bara stå/sitta/ ligga 6st samtidigt per en sån vit som vi står på. Och båsen var ju igång så vi är ute på havs och det guppade som fan så vi far och flängde under tiden haha. Ni ser ju bilden ovan hur svårt det var att posera alla ser vi lite oförberedda ut.

Här fick vi till en aningen bättre bild när alla är med på noterna.

Blir alldeles lycklig i kroppen av att se den här bilden på Kenza och Alex. Om jag inte minns fel hade precis humlan burit Kenza och dom stod så jävla nära kanten så resten av gänget va sjukt nervösa att dom båda skulle flyga i vattnet heheh. Båten var som sagt igång så de va ju livsfarligt men dom lyckades överleva båda två tack och lov.

Avslutar med en bild på mig och Kenza som vi tog strax innan vi klev på båten. Sa åt henne att de va sjukt bra träning och att jag kanske kunde ha henne på ryggen samtidigt som jag gör squats på båten men de var bara att glömma hehe

När vi klivit av båten blev det lite missions som Kenza var tvungen att göra ut ett litet häfte vi skapat åt henne och sen stannade vi till för lite Gyros innan vi hoppade in i taxibilar för att åka hem och fixa oss inför kvällen.

Klara tog med oss till ett Gyros ställe som ligger på någon innergata och alltså wow vad gott det var.

När kvällen kom vankades det middag och show på Gatsby. Alla var super taggade och som ni kanske minns så tror Kenza att det är hennes sista kväll i Barcelona så ikväll blir det fest sa vi.

Sista natten på #Kenzaslastride hon gick verkligen på det. Vi sa även vi vet att vi alla ska flyga hem imorgon och att det är otroligt jobbigt att flyga hem bakis men åtminstone sitter vi i samma båt allihopa. Det blev en väldigt sen kväll och alla var verkligen så taggade. Kan sitta och tänka tillbaka och önskar att man gjorde fler sånna här resor med ett så stort gäng tjejer.

Gatsby är en restaurang alltså som även bjuder på lite shower under middagen vilket är så himla kul underhållning. Det blir även en nattklubb sen efter att man ätit så när vår middag var kvar stod vi kvar vid bordet och så kom det in dricka. Så man kan säga att vår förfest började på Gatsby innan vi drog vidare till en annan klubb. Natten blev lång och vi avslutade kvällen på en pizzeria av något slag och fylle-käkade lite innan alla hoppade in i taxibilar och åkte hem tillsammans.

Skapa en blogg på LOPPI.se du också, klicka här!