Så nu kan jag dela mitt inlägg om mitt event. Jag fick frågan i januari om att ha ett event på Triumph Kungsmässan. Det var så himla ärofyllt att de frågade mig och trodde på att jag skulle kunna fixa ngt bra. Jag tror på mig själv och har försökt planera in denna dag så bra som det bara går. Viktigt för mig när jag har event är:
- Att kunden får ut så mycket som möjligt av eventet. Det är trots allt därför vi är där. Planeringsarbetet sker i samråd med kunden för bästa resultat.
- Att de inbjudna får ut så mycket av eventet, att det känns meningsfullt att vara där och inte blir långtråkigt. Tid är pengar och ingen vill kasta bort två timmar på något tråkigt.
- Att allt sker på ett proffsigt sätt.Allt från presentation till utgörande. Man skall känna sig speciell.
- Uppföljning. När eventet är slut tar man ett möte. Antingen via telefon eller på plats för att stämma av så allt blev som det önskades.
Som ni ser har jag alltid en plan och försöker hålla mig till den så bra som det går 🙂 bästa Markus var på plats och tog magiska bilder på kvällen. Ni hittar honom på amplifyphoto
Jag hoppas att all varit nöjda med kvällen och vi ses snart igen !
Fantastiska bilder. Jag tycker att du lyckades med alla punkterna, eventet var jättetrevligt och givande. Hade antagligen aldrig besökt Triumph själv för att köpa underkläder. Tack för en mysig kväll och heja dig du är väldigt inspirerande och duktig på vad du gör! Kram
Tusen tack <3 betyder massa att du skriver kram
Du lyckades hur bra som helst, tack för en mysig kväll!!
Kram
Tusen tack 🙂 det betyder massor att du skriver kram <3