Vi har fått ett nytt svar!
Ja så är det. Sist så fick vi reda på att vi efter 3 försök att kommunicera med kundtjänst skulle skickas vidare till reklammationsavdelningen…..Dah! Grattis! redan efter tre försök till klagomål så har dom förstått att vi ska prata med reklammationsavdelningen. När man skickas till reklammationsavdelningen så får man reda på att det kommer ta 20 dagar för dom att behandla ens ärende och våra 20 dagar har tydligen gått…Jippi! Spännande!
Det jag kort kan konstatera är att reklamationavdelningen är betydligt duktigare på att läsa och förklara, dessutom bad dom om ursäkt och visade tecken på att dom förstod problemet. Dom bad t o m om ytterligare uppgifter.
Jag är inte den som är den. Vill dom ha ytterligare uppgifter ska dom naturligtvis få det. Naturligtvis på det tydligaste och mest beskrivande sätt jag kan. Passade dessutom på att slänga in en vass kommentar om att deras förklaring över att jag betalat bagaget för både dit- och och hemresa inte riktigt stämde eftersom jag just frågade det när jag betalade för bagaget. Dessutom står det på hemsidan att en kostnad på 40 euro tas ut per bagage och resa, så då är det lite konstigt att jag betalade det för 1 resväska ner och 2 hem i så fall. Verkar lite som om må hittar på något som låter bra allt eftersom och faktiskt inte tror att vi läst villkoren. Men envis som jag är så tänker jag inte ge mig riktigt än. Känns nästan som om det längre inte handlar om dessa 400 kr för vår skull längre, vi ska bara komma till botten med detta. Ett nytt mail är skickat med kompletterande information och vi får se hur lång tid det tar innan vi får svar denna gång.
Expedia, man kan inte ljuga till en sanning, för det blir ingen sanning i alla fall.
Jag tror att kommentaren ”forma din egen resa” snarare gäller deras kundtjänst som formar sin egen ursäkt till resans borde eller inte borden i bokningen. *sucka*
Senaste kommentarer