Fattar inte hur man utbildar personalen på OK/Q8. Alltså ursäkta. Merförsäljning, där är dom med så in i bängen. -Ska det inte vara en bulle eller en trisslott. *suck* Va, nä jag vill inte ha någon bulle!
Men om man kommer med 6 drickflaskor, div godis och en bulle kan man då inte tänka sig att man erbjuder kunden en påse?! Och varför inte gå all in och hjälpa till att packa ner varorna i påsen så den som står bakom slipper vänta vansinnigt onödigt länge på sin tur medans personalen bakom disken står och glor ut i intet?! Jisses!
Nepp man får be om påsen och det kastar man sedan bara upp på disken över alla varor och ställer sig och väntar på att kunden själv ska plocka i varorna så att det tar längsta möjliga tid att minska kön?! Kanske skulle ta och måla naglarna eller pilla er i naveln när ni väntar å!
Jag har verkligen fått samma dåliga service på ett flertal OK/Q8 mackar runt om i hel Sverige och alla gör samma sak. Mersälj, mersälj, men ingen service vad gäller varuförsäljningen.
Senaste kommentarer