Träningsresultat – Tiobarnsmamma
Tina Johansson

Tiobarnsmamma

Träningsresultat

Blev väckt av telefonen 08:00 imorse…så det var väl bara att gå upp Zzzz

Iväg på Boot Camp, körde ett cirkelpass idag.

Sen hem och chillade till 13:30 då jag cyklade till Evelina med hennes mobil som var hos mig.

Pratade med Matilda tills jag skulle iväg till Carola och massera och ha ansikts + fotkur 14:00-17:00

Hem och åt en banan…sen hade jag en massage inbokad här hemma kl 18:00-19:00

Hämade Alex och Amanda + Minde kom hit och jag och Amanda åt kycklingsallad.

Skjutsade hem dem vid 21:00 och jag for till gymmet och körde ett pass på 1 1/2 timme.

Helt själv, så jag vred på volymen och sjöng med till Rockklassiker 😛

Hem och duschade och svepte en proteindrink.

Det tar dig och vågen visade – 1,2 kg på 4 dagar 🙂
Ska träffa PT Madde på torsdag. Hoppas på bra resultat på bia mätningen.


Innan träningen

Skapa en blogg på LOPPI.se du också, klicka här! Och du har väl inte missat topplistorna, klicka här!
Kommentarer
Tina Johansson
Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
  1. Linda
    Linda

    Jag vill absolut inte att du ska ta detta som kritik men du skriver i väldigt många inlägg om hur många kilon ud har gått ner i vikt. Är det det som är målet med din träning, att minska i vikt? Läste i något tidigare inlägg att du skrev att du tränat för mycket och ätit alldeles för dåligt osv… min första tanke är då att vikten borde det vara mindre fokus på, du tränar en massa och då ökar muskelmassan vilket ofta bidrar till ökad vikt, eller åtminstone bibehållen vikt då muskler övertar fettets vikt.

    Bara en tanke! Du verkar träna jättehårt, var stolt över dig själv & må bra!

    /Linda

    1. Tina Johansson
      tinkka

      Målet med min träning är att minska i vikt och öka muskelmassan.
      Vilket jag oxå lyckats med trots att jag bara tränar typ varannan vecka pga att jag har barnen.
      Sen att vikten rasat utan att jag eg gjort nåt beror nog mest på skilsmässan 😛

Comments are closed.