Stronger Life

Steg efter steg

Denna sommar… jag va rätt duktig i början på semestern, med min träning och kosten etc. Men sen… haha Jag släppte träning och allt trots att vi har träningskläder och allt i Spanien, men vi hade inte ens hunnit kolla upp vart gymmen ligger. Hur som helst, nu i efterhand tänker jag att det är bra att släppa taget lite, att ge sig en vecka ungefär, som paus. Kroppen får återhämta sig till max och även att man återfår sin energi att ge järnet när man är tillbaka.

Nu när det är dags att börja jobba igen, semestern är över så känner jag en ny energi och vilja till att haka in på spåret igen. Nu börjar det krypa lite lätt i kroppen. Sakta men säkert börjar jag känna att en veckas (och lite till) paus räcker.

Det har blivit mycket strandhäng, god mat och sangria varje dag nästan. Vi kunde vara på stranden fram till 19:00 och bara njuta men vi gick en hel del också, mer än 12.000 steg varje dag.

Men nu blir det andra bullar… inga bullar alls. 🙂

brukar du träna på semestern? Och vad tränar du då?

Jag tänker att jag tar tag i kosten först och sen får väl träningen komma tillbaka sakta men säkert.
Måndag och tisdag tränar jag och sen torsdag och fredag. Det blir bra, kanske någon promenad då och då men huvudsaken är att få 10.000 steg varje dag, vilket är svårt när jag jobbar hemma. Men försöka ska jag.

Vi börjar idag!

Skapa en blogg på LOPPI.se du också, klicka här!

Kommentarer

Lämna ett svar

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
  1. sara mamma till 3 stjärnor .

    Jag höll faktiskt mitt semestermål med 1 h promenad/joggning / dag . Och efter 4 veckor med detta så klarade jag 1 mil löpning i sträck . I ett bra tempo dock på löpband. Stolt å stark. Nu med jobb 100% å tre barn på 3,8,10 år blir de till å springa före alla går upp å målet är 3 ggr /vecka. Får väl se om de går i hop. Lycka till du är fantastisk 🌟❤️

    1. Didi

      Wow!! Vad duktig du är och shit vad bra gjort. du ska verkligen vara stolt, det är ingen liten grej att göra!!👏🏽
      Vilken styrka och vilja, precis så ska det vara.
      Lycka till med alla dina mål och nu kör vi höststart! :)💚

  2. Sara

    Jag höll faktiskt mitt semestermål med 1 h promenad/joggning / dag . Och efter 4 veckor med detta så klarade jag 1 mil löpning i sträck . I ett bra tempo dock på löpband. Stolt å stark. Nu med jobb 100% å tre barn på 3,8,10 år blir de till å springa före alla går upp å målet är 3 ggr /vecka. Får väl se om de går i hop. Lycka till du är fantastisk 🌟❤️