Stronger Life

Veckans fundering

Jag undrar hur det känns att försöka lyckas med en rad massa grejer så som lipblumber, lösögonfransar, en app, träningskläder, collagen, vanliga kläder.. men det liksom slår aldrig igenom. Jag säger inte det här för att vara taskig, jag menar mer på att, hur känns det för en person egentligen och vad kan man göra annorlunda.

Jag tror att det bästa sättet är nog att se över vem ens läsare är, vad tycker de om med mig och varför söker de mig. Funkar det bäst att bara tipsa om sånt som jag också använder eller tycker de om sånt som jag skapar? Jag tror inte det i många fall handlar om att man vill ha det personen skapat utan det den faktiskt använder. Det känns mer troligt på nått vis.

socialamedier

Varför jag kom att tänka på det här har med ett inlägg på ett annat ställe, som handlade om att den bloggaren hoppas på att samarbeten ska kicka igång snart.. då kom jag på att ja, många är ju beroende av att samarbeten ska komma igång för det är deras inkomstkälla. Men sen har vi de som är stora bloggare men ändå har nått annat vid sidan om, som jobbar på sjukhus eller med hudvård på annat bolag etc. Och på så sätt kom jag på att undra lite om hur det skulle vara för de som inte har nått vid sidan om så som tex Isabella Löwengrip har. Hon har eget vid sidan om, samma med Kenza, hon har eget vid sidan om, Carolina Gynning är konstnär och designer vid sidan om. Ja det finns ju en massa som har en plan B men också några som inte har det.

Inget är ju fel eller rätt, det kan bara vi själva bestämma över våra egna liv, men skrämmande om samarbeten tar slut, vad gör dessa bloggare då? Har de en backup plan? Det hade varit intressant att höra.

julkalender-influencer

Skapa en blogg på LOPPI.se du också, klicka här!

Kommentarer

Lämna ett svar

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.