Saknad – och längtan – Spark i baken
teresealven

Spark i baken

Saknad – och längtan

papayasallad

Papayasallad är fräscht, starkt och väldigt väldigt gott. På bilden ovan ser ni en variant som även innehöll tonfisk. Detta är en av sakerna jag kommer att sakna när det är dags att återvända till Sverige nästa vecka. Men samtidigt längtar jag hem – jag har fått massor av energi under dessa semesterveckor att starta nya, och ta tag i redan pågående, projekt. Jag längtar efter att börja redigera min nya bok tillsammans med en redaktör, jag längtar efter att instruera cykelklasser, jag längtar efter att komma hem till min garderob och få större utbud av kläder än vad jag har nu (efter sju veckor tröttnar man lätt på de kläder som fick plats i resväskan) och sist men inte minst längtar jag efter att få mer struktur på mitt bloggande igen och ge er inspiration på olika sätt flera gånger om dagen. Jag har bloggat hela semestern, men har inte velat lägga allt för mycket tid vid datorn. Därför ser jag fram emot en nystart efter det att jag har landat i Sverige. Jag har kvar min lista på vad ni önskar för inlägg, och de kommer att dyka upp allt eftersom. Har ni fler önskemål, släng in dem i kommentarsfältet!

Förresten – håll utkik här i bloggen imorgon, då presenterar jag en viktig utmaning till er.  

Skapa en blogg på LOPPI.se du också, klicka här!

Kommentarer
teresealven

Kommentera

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
  1. Camilla

    Jag skulle jättegärna vilja att du skrev lite om magträning efter en förlossning. Jag tycker inte det finns nån vettig information alls om det! På vissa ställen står det att man ska träna plankan och på vissa andra får man absolut inte börja med den förrän efter ett bra tag. Jag vet att du har skrivit lite grann om det innan, men jag hade ändå velat veta mer om hur du ser på det. När kan man börja med plankor, situps, hängande benlyft osv? Jag är van vid styrketräning sedan innan och det har nu gått tre månader sen min förlossning, men när det kommer till magträningen vågar jag inte riktigt bara “lyssna på kroppen” för då är jag rädd att jag tar i för hårt eftersom det är det jag är van vid.