Träningsdagbok – Rebecca Dufwall

Rebecca Dufwall

Träningsdagbok

Nu ska jag försöka uppdatera lite mer om min träning här bloggen också efter era önskemål. 

Jag löptränar varannan dag, just nu inte enligt något speciellt löpschema utan jag kör fritt och varvar intervaller med vanlig löpning. Jag är en tävlingsmänniska takt igenom och tävlar alltid mot mig själv tidsmässigt. 

Detta är från gårdagens löpning ↓

Sen lovade jag att printscreena mina runkeeper resultat varje gång 

Denna är också från gårdagen   ↓


Utöver löpningen kör jag just nu fokus på rumpan, squats och lite andra övningar. Eftersom jag fortfarande har delade magmuskler försöker jag att undvika ytlig magträning och köra de inre magmusklerna som min vän Mia föreslog övning på! 

Vill ni se mer av detta eller önskar ni något annat? Kul att veta vad ni tycker! 

 

Skapa en blogg på LOPPI.se du också, klicka här! Och du har väl inte missat topplistorna, klicka här!
Kommentarer

Kommentera

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
  1. alexandra

    Hur många gånger i veckan springer du?hur många gånger kör du styrkeövningar?hur ser din kost ut?har du nåt tips hur man kan få smalare ben?jag är 159cm lång med liten överkropp men alltid hatat mina grova ben..just nu kör jag löpning 3ggr/vecka o helkropps styrka med kettlebell 2ggr/vecka….kosten är den svåraste biten :) du är iaf jätte vacker med fin stil o så :)

  2. Sara Johansson

    Vill se mer 😊 gärna övningar. Behöver också komma igång efter två graviditeter 👍