Jessica Lagergrens

Nytt till Tvillingpodden!

I annonssamarbete med NetOnNet

Så roligt att få göra ytterligare ett nedslag i samarbete med NetOnNet! Vet ni vad det betyder? Att ni gillar det samarbetet och det gör mig så himla glad! Den här gången vill jag tipsa er om tillbehör inom hemelektronik och då med fokus på podcast/gaming-mikrofoner. Jag och Angelica har hållit igång med Tvillingpodden sen hösten 2014. Nu är vi alltså inne på vårt sjätte år! Otroligt vad mycket som har hänt på den tiden. Nu har vi uppdaterat våra mickar! Det blev ett par från NetOnNet, Mission SG Galder heter mikrofonen och du hittar den HÄR. Den är enkel och smidig att ha med sig och har ett riktigt bra pris!

Perfekt att det medföljer en liten väska till. Så länge vi har spelat in Tvillingpodden har vi släpat runt på en resväska med våra mickar. Nu blir det så mycket lättare! Så, vill du också starta en podcast eller bara ha en grym mikrofon, klicka HÄR för att läsa mer. NetOnNet har alltid låga priser och snabba leveranser! Klicka HÄR för att hitta dina favoriter inom hemelektronik.

Min andra halva, min allra käraste syster. Så tacksam att få dela livet med henne.

Snygga, smidiga och grymma mickar!

Jag är sugen på att spela in några godnattvisor. Ska testa och se hur det blir!

Skapa en blogg på LOPPI.se du också, klicka här!

Kommentarer

Lämna ett svar

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
  1. Maria

    Alltså, jag börjar tycka det är så problematiskt med det som är själva grunden i fenomenet Influencers. Jo, det är ju konsumtionen som är själva navet i det ni arbetar med. Det är ju det som är grundtanken med att ni gör samarbeten med företag med en enda tanke att få era följare att bli influerade och därmed köpa, köpa och åter köpa- saker som man annars antagligen inte skulle ha köpt. För att man i ärlighetens namn inte behöver alla dessa saker/ kläder/ helgboende på hotell osv.
    Man konsumerar istället för att försöka leva ett klimatsmart liv i sitt lilla liv.
    Nu är ju ditt arbete, din inkomstkälla att göra detta möjligt så som influenser. Jag skulle tycka det vore intressant med en text om hur du tänker och framförallt planerar kring denna fråga? Det pratas ju om klimathot och att konsumtionen både i stort som smått behöver förändras. Hur planerar och prioriterar du som influencer kring detta?

    1. Johanna

      Håller verkligen med… Helt sjukt att detta blivit ett ”yrke” att influera folk till att köpa mer och mer, ofta, skit=( När världen ser ut som den gör! Man borde komma på ett nytt sätt att betala dessa influencers på, istället för att det krävs att göra reklam. För jag gillar ändå konceptet med bloggar… Svårt som sagt..

    2. Lina - En mysig mammablogg

      Jag tänker att reklam i olika sammanhang finns överallt. På tv, i radio, på nätet och på reklampelare. Är det inte upp till oss konsumenter att tänka till innan vi köper? Jag för min del köper inte fler saker för att jag läser om dem i en blogg eller ser dem i en video på Youtube, däremot kanske jag köper andra grejer eftersom jag läst om dem eller sett dem.

      Jag tycker att det är individens ansvar att se till att man konsumerar i rimlig mängd. Ingen tvingar oss att handla det ena eller det andra, Vi kan inte lasta influencers för alla våra miljöproblem, det är orimligt anser jag 🙂

      1. Maria

        Självklart är det individens ansvar. Det är därför jag tycker det är jävligt skevt alltihop!
        Att själva grunden för en influenser är att göra reklam för allt mellan himmel och jord.
        Intentionen måste ju vara att få folk att köpa helt onödiga saker.
        Jag köper ingenting då mitt hem redan är överfullt.
        Jessica brukar ju dessutom skriva om alla ouppackade påsar i sin garderob.
        I rest my case…

      2. Maria

        Förstår inte hur du kan reducera detta till att inte den som är INFLUENCER har det primära ansvaret att sälja skit.