Effektivt träningspass – Föräldrafitness

Föräldrafitness

Effektivt träningspass

Idag tillbringade jag morgonen på SATS Mölnlycke och passade då på att träna. Jag har inte riktigt lärt mig att slappna av då jag har barnen på MiniSats så mina träningspass brukar bli riktigt intensiva. Man vet ju aldrig om det inte funkar för barnen och då får jag vara nöjd med det jag hunnit med att träna.

När jag har ont om tid lägger jag in konditionsövningar mellan mina styrkeövningar. Då får jag ett effektivt träningspass!

Idag körde jag chins, roddrag, bänkpress, knäböj och marklyft. Fem tunga övningar som varvades av burpees, hopprepshopp och mountain climbers.

Övning BurpeesÖvning BurpeesÖvning BurpeesÖvning BurpeesÖvning Burpees

Burpees jag körde 15 st på raken.

Övning Mountain ClimbersÖvning Mountain ClimbersÖvning Mountain ClimbersÖvning Mountain Climbers

 Mountain Climbers i ca 30 sekunder

bilderna kommer från din träning

Skapa en blogg på LOPPI.se du också, klicka här! Och du har väl inte missat topplistorna, klicka här!
Kommentarer

Kommentera

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.