God morgon onsdag! I dag står jobb på schemat och efter jobb/förskola ska vi till BVC för att kolla upp en grej med lillan. Jag har lovat glass efteråt så hon är väldigt peppad på att gå till doktorn haha. Behövs inte så mycket för att göra en 3,5-årings
dag och lilla ”C” är så otroligt nöjd för lite så hon tycker typ allt är ett äventyr. Älskar den egenskapen och försöker verkligen nära den!
dag och lilla ”C” är så otroligt nöjd för lite så hon tycker typ allt är ett äventyr. Älskar den egenskapen och försöker verkligen nära den!
Förutom det är jag ”lite” irriterad på Jollyroom som inte hanterar sina kunder bra alls. Tänkte inte skriva om det men har läst att de gör så här mot typ väldigt många så tänkte att det är bra att berätta om min köpupplevelse ändå. Vi beställde en jacka
för 249:- plus 59:- i frakt som vi skickade i retur och det tog nästan 4 veckor innan de registrerade den trots att det tog max 3 dagar och sen fick jag en faktura på 149:-. Okay att man får betala frakt/returfrakt men det borde bli max 100:-
och så påstår de att lapparna är borta trots att vi bara öppnat paketet, tagit ur retursedeln och skickat tillbaka jackan. Känns otroligt oproffsigt och särskilt för mig som arbetar inom webshop och vet hur snabbt vi hanterar våra returer även
under dessa Coronatider (max 1-2 arbetsdagar efter att de mottagits). Kommer inte beställa därifrån igen och särskilt inte när jag läst på och sett hur de behandlar sina kunder, inte många nöjda retur- och reklamationskunder där inte!
för 249:- plus 59:- i frakt som vi skickade i retur och det tog nästan 4 veckor innan de registrerade den trots att det tog max 3 dagar och sen fick jag en faktura på 149:-. Okay att man får betala frakt/returfrakt men det borde bli max 100:-
och så påstår de att lapparna är borta trots att vi bara öppnat paketet, tagit ur retursedeln och skickat tillbaka jackan. Känns otroligt oproffsigt och särskilt för mig som arbetar inom webshop och vet hur snabbt vi hanterar våra returer även
under dessa Coronatider (max 1-2 arbetsdagar efter att de mottagits). Kommer inte beställa därifrån igen och särskilt inte när jag läst på och sett hur de behandlar sina kunder, inte många nöjda retur- och reklamationskunder där inte!
Ja ja, ”lesson learned” och jag får släppa det och inse att vissa webshoppar ska man hålla sig undan. Är i allafall glad för att gravidillamåendet är bättre denna vecka för det gör allt så mycket lättare. Mina morgnar är mycket bättre och jag orkar
så mycket mer. Är även glad över att jag orkar gå på promenader lite oftare, att det ska bli varmare och att vi kommer allt närmare sommaren. Längtar så till semester och ledighet med hela familjen tillsammans, det kommer vara så härligt! Det
blir självklart ”hemester” men vi ska nog bo på hotell i några dagar i Umeå så blir ändå lite miljöombyte och det behöver denna mamma som varit extremt mkt hemma denna vår hihi.
så mycket mer. Är även glad över att jag orkar gå på promenader lite oftare, att det ska bli varmare och att vi kommer allt närmare sommaren. Längtar så till semester och ledighet med hela familjen tillsammans, det kommer vara så härligt! Det
blir självklart ”hemester” men vi ska nog bo på hotell i några dagar i Umeå så blir ändå lite miljöombyte och det behöver denna mamma som varit extremt mkt hemma denna vår hihi.
Hur mår ni kära vänner?
Har hört väldigt mycket negativt om Jollyroom faktiskt, förut så har det kryllat av dåliga recensioner på deras facebooksida så jag är faktiskt inte ett dugg förvånad. Har av den anledningen inte beställt därifrån.
Så dåligt av Jollyroom! Vågar inte beställa där nu
Nej jag kommer inte heller göra det igen!